2014 m. gegužės 26 d., pirmadienis

Sveiki receptai

Minėjau, jog stengiuosi maitintis sveikai, bei karts nuo karto pasportuoti. Puikiai žinau, jog skaitančiųjų mano blog'ą atsiras bendraminčių, tad Jiems šiandien noriu pasiūlyti... keletą skanių bei sveikų receptukų. :)

Omletas
Reikės:
  • 2 kiaušinių;
  • Aliejaus;
  • Kelių pomidorų arba pomidoriukų;
  • Pasirinktų daržovių.
Gaminimo būdas:
Atskiriame kiaušinio baltymus nuo trynių ir kepame juos (baltymus) keptuvėje ant lašelio aliejaus. Kai omletas bus beveik iškepęs į keptuvę sudedam pomidorų ir truputį juos "pašildom" (nepasakysiu kur, bet esu skaičius, jog yra keletas daržovių, kurios sveikesnės tampa tada, kai būna pašildomos ar iškepamos. Tarp jų ir pomidorai). Pasipjaustome savo pasirinktas daržoves, viską sudedame į lėkštę... štai ir viskas! Pavalgius užsigėriau apelsinių sultimis. Tikrai skanu ir sotu!

Fetos salotos
Reikės:
  • Fetos sūrio;
  • Pomidorų arba pomidoriukų;
  • Alyvuogių aliejaus;
  • Citrinos sulčių;
  • Agurkų;
  • Salotos lapų.
Gaminimo būdas:
Supjaustome pomidorus, agurkus ir fetos sūrį. Viską gražiai išdeliojame lėkštėje, uždedame kelis salotos lapus, užpilame alyvuogių aliejaus ir citrinų sulčių. Taip pat galima viską labai smulkiai supjaustyti, viską sudėtį į dubenį ir tada su citrinų sultymis ir aliejumi viską išmaišyti. Bent jau man antrasis būdas labiau patinka. Kartu su salotomis gėriau vandenį su apelsinais - taip vanduo tampa skanesnis. Dar galima įdėti keletą ledukų - tikra vasaros palaima! :)

Vaisinis kokteilis
Reikės:
Bet kokių mylimų vaisių ar daržovių, o aš pati dariausi iš:
  • Šilauogių;
  • Banano;
  • Apelsinų sulčių.
Gaminimo būdas:
Viską labai labai gerai suplakti. Tokie kokteiliukai yra puikus pasirinkimas kai veluoji kažkur - viską susiplaki ir greitai išgeri. Be to, jie labai skanūs ir sotūs. Gyvenant sveikai mano didžiausia problema yra ta, jog aš nesu didelė vaisių ar uogų mėgėja (išskyrus arbūzų, braškių, žemuogių, aviečių ir bananų), to dėl visus vaisius sutrinu ir geriu. Esu skaičius, jog geriausia yra juos valgyti taip (nes trinant susitrina ląsteliena), tad jei mėgstate - venkite visų kokteilių. :)

Cezario salotos
Reikės:
  • Vištienos filės;
  • Agurkų;
  • Pomidorų;
  • Salotų;
  • Sūrio "Džiugas" arba parmezano;
  • Alyvuogių aliejaus.
Gaminimo būdas:
Perspėju, jog šis receptas nėra tikrasis Cezario salotų receptas! Iškepame vištieną (mano patarimas: kai vištieną iškepate ją sudėkite į lėkštę, ant kurios yra servetėlė, jog sugertumet riebalus), supjaustome agurkus ir pomidorus, suplėšome (!!!) salotų lapus ir viską sudedame į lėkštę. Ant viršaus užtarkuojame sūrio. Šį receptą dariau mokykloje, per technologijas kartu su Austėja (labai daug gavosi ir buvo labai sotu). ;3

Varškės kremas
Reikės:
  • Liesos varškės;
  • Šaukštelio medaus;
  • Kokių nors vaisių (aš dėjau bananą);
  • Pieno.
Gaminimo būdas:
Viską suplakame. Šis receptas taipogi labai greitas (jau turbūt teko pastebėti, jog virtuvėje aš mėgstu sukiotis, tačiau nemėgstu labai ilgų receptų) bei sotus. Aš turiu labai blogą įprotį, jog kai žiūriu kokį nors filmą ar serialą privalau valgyti... todėl kai žiūriu kažką darausi tokį patiekalą, kurio nereikėtų kramtyti (kai kramtai - turi į tai sutelkti dėmesį, o ne į kompiuterio ekraną) ir galėčiau ramiai žiūrėti kažką. :)

Blyneliai
Reikės:
  • 2 bananų;
  • 3 kiaušinių;
  • Aliejaus.
Gaminimo būdas:
Bananus ir kiaušinius suplakame. Iš gautos tešlos formuojame mažus blynelius (nedarykit didelių, nes tešla labai "lengva" ir bus sunku apversti juos keptuvėje) ir kepame ant šlakelio aliejaus. Blyneliai gaunasi labai purūs bei sveiki... nėra jokių miltų, kurie nusėda ant mūsų pilvo bei kitų storinančių produktų, tad šiais blyneliais gali gardžiuotis negrauždama savęs! Mano nurodytos proporcijos nėra visai tikslios (1 bananas ir 2 kiaušiniai yra tas "teisingas" būdas), tačiau bent jau man atrodo, jog jei įdėsiu dar daugiau kiaušinių gausis tiesiog kiaušinienė, tad... pagal skonį. Be to, 2 bananų ir 3 kiaušinių užteks dviems žmonėms pavalgyti - aš šeštadienio rytą kartu su sesute juos valgiau. Prie blynelių puikiai tinka jogurtas vietoj grietinės! :)

Tikiuosi, jog šie receptai pravers! Jie nėra sunkūs ir puikiai pasotina. Svarbiausia, jog jie yra skanūs ir sveiki! Na, ir dar dar norėčiau paklausti ar yra reikalingi štai tokie receptukai, nes artėja vasara (šiuo metu yra lengviausia maitintis sveikai) ir virtuvėje tikrai dažnai būsiu. :)
Kuris Jums iš šių receptų pasirodė priimtiniausias/skaniausias? :)
Šefė Simona,
Iki kitų kartų!
P.S. Receptų aprašymuose yra mano nuomonių, su kuriomis nebūtina sutikti.

8 komentarai:

Ema rašė...

Receptus ėmei iš interneto ar pati iš savo pagamintų patiekalų archyvo? :)

Gabija Sun rašė...

Visi su tavo darytom nuotraukom, tai kaip suprantu - išbandyti ;> labai patinka man tokie įrašai! Kurį nors ir pati išbandysiu jau šiandien ;p

http://gabijasun.blogspot.com/

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Ema, šie receptai yra kažkada mano gaminti (čia ir mano nuotraukos sukeltos), tačiau pati jų nesugalvojau, gal tik truputį perdariau. :)
Gabija, ačiū!

Dantų pasta rašė...

Man irgi patiko! Tikrai reikės išbandyti :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Smagu žinoti, jog buvo naudinga!

^^ Simona ^^ rašė...

Labai labai sudomino Cezario salotos. Tikiu, kad buvo labai skanu. Reikės išmėginti. :)

Anonimiškas rašė...

O tos tavo drauges vardas yra Austeja ar Ema? Nes vienur taip raso kitur kitaip... :DDD o cia buvai numetus drauges blogo linka ir sakei kad cia kad tai Austejos blogas bet ten parasyta kad Emma Denwile :D Wtf?

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Simona, taip taip taip ^^
Anonime, ji turi du vardus. Mama (lietuvė) jai davė vardą Austėja, o tėtis (britas) Emma. :)